Aktualności

Usługa bezpłatnego wysyłania i odbierania wiadomości na wszystkich lotach dalekiego zasięgu
Już od lata 2025 linie Lufthansa umożliwią podróżnym kontakt z bliskimi podczas długiego lotu. Dzięki usłudze bezpłatnego wysyłania i odbierania wiadomości pasażerowie będą mogli w nieograniczony sposób korzystać z opcji wiadomości np. wysyłać m.in. zdjęcia, przy użyciu własnego urządzenia i popularnych aplikacji. Usługa będzie dostępna niezależnie od wybranej klasy podróży.
"Wprowadzenie usługi bezpłatnych wiadomości na lotach długodystansowych to kolejny istotny krok w kierunku poprawy ogólnego doświadczenia naszych podróżnych" stwierdził Dyrektor Handlowy Lufthansa Group Dieter Vranckx,. "Nadal będziemy koncentrować nasze wysiłki na usługach, które są niezwykle istotne dla naszych pasażerów."
"Usługa, która odniosła duży sukces na lotach krótkiego i średniego zasięgu, będzie również cieszyć się ogromną popularnością wśród naszych pasażerów na trasach długodystansowych" – dodaje Heiko Reitz, Dyrektor ds. Obsługi Klienta w Lufthansa Airlines. "Możliwość bycia w kontakcie nawet podczas długiego lotu jest od dawna podstawową potrzebą i kluczowym czynnikiem przy wyborze linii lotniczej. Bezpłatne wiadomości, podobnie jak internet na pokładzie, tworzą niezwykle atrakcyjną ofertę usług cyfrowych dla naszych klientów."
Opcja wysyłania wiadomości na pokładach SWISS i Austrian Airlines
Linie SWISS i Austrian Airlines, należące do Lufthansa Group także oferują bezpłatne wiadomości na wybranych trasach długodystansowych. Funkcjonalność jest dostępna na lotach krótkiego i średniego zasięgu w Lufthansie oraz na licznych rejsach Austrian Airlines od 2024 roku.